Ciasteczka z marmoladą

Przepis na pyszne Ciasteczka z marmoladą, szybki i prosty.

Ciasteczka z marmoladą


SKŁADNIKI


250g mąki
125g masła
1 jajko
100g cukru pudru
szczypta soli
aromat waniliowy
łyżeczka proszku do pieczenia
foremki do ciasta
marmolada o różnych smakach


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA


Połączyć mąkę z zimnym masłem (poszatkować nożem lub użyć robota kuchennego ). Wyłożyć tak wymieszaną mąkę z masłem i dodać resztę składników : cukier puder, jajko, szczyptę soli, aromat waniliowy, proszek do pieczenia .




Zagnieść ciasto, a następnie rozwałkować na około 0,5 cm. W razie potrzeby podsypać odrobiną mąki . Wykrawać krążki o wielkości foremek. Wyłożyć foremki ciastem, ponakłuwać spody przy pomocy widelca. Ja w tym przepisie użyłam jednorazowych papierowych  foremek do pieczenia, jeśli ktoś posiada metalowe należy ja posmarować masłem a dopiero potem wyłożyć ciastem.






Ozdobić górną część ciasteczek przy pomocy resztek ciasta.



Tak przygotowane foremki piec w nagrzanym do 170° C piekarniku przez około 15-20 minut.


SMACZNEGO :)



instagram @zielonacukinka

Popularne posty